вторник, 1 марта 2016 г.

Մայիսյան 11-րդ հավաք

Ներառվել՝ սիրել մարդկանց

Ներառվել՝ դառնալ հասարակության լիիրավ անդամդառնալ հասարակության մի մասնիկապրել ազատանկաշկանդստեղծելգործել:
Ամենուրեք կարդում եմլսում՝ ներառական կրթությունը հանրակրթության զարգացման գործընթաց էենթադրում է կրթության մատչելիություն բոլորի համարերեխաների ամենատարբեր կարիքների բավարարմանն ուղղված բոլոր տեսակի միջոցների ապահովումինչը հանրակրթական դպրոց մտնելու այցեքարտ է ընձեռում հատուկ կարիք ունեցող երեխաներինՆերառական կրթությունը նպաստում է հասարակության բոլոր անդամների հնարավորությունների հավասարեցմանը՝ հաստատելով նոր հարաբերություններ և ստեղծագործական հնարավորություններորոնք անցյալում անհնար էին:
Ներառական կրթությունը ենթադրում է դպրոցներորոնք պատրաստ են ուսուցման գործընթացում ներգրավել բոլոր սովորողներինանկախ նրանց ունեցած բնութագրերիցկարիքներից կամ դժվարություններիցև որոնքավելի շուտ հաշվի են նստում սովորողների բազմազանության հետքան թե խուսափում դրանից:
Ըստ իսբոլորս էլ ինչ-որ չափով հատուկ կարիք ունենք և դասելզատել մյուսներիցչի կարելիՍտեղծել հատուկ դպրոցներ,մատնացույց անել ոմանցգոռալոր նրանք հատուկ կարիք ունենպարզապես անմարդկային է:
Մի կողմից էլ՝՝ ներառում չի նշանակում բոլորին ձուլելու կամ միատեսակ դարձնելու ձգտում:
Չի կարելի ժխտելոր ներառական կրթությունը կարող է բարձրացնել կրթության որակը բոլորի համարբայց նորից եմ պնդումոր բոլորի համար, հարգելով սովորողների տարբերությունները՝ տարիքըսեռըծագումըլեզունզարգացման խնդիրներըանհատական առանձնահատկություններըընտանիքի սոցիալական կարգավիճակը և այլն:
Հասարակության մեջ ներառվելըտվյալ դեպքում ինձ համար կարևոր հասարակություն է հանդիսանում դպրոցը,կրթահամալիրընպաստում է բոլոր սովորողների կարիքներին համապատասխան կրթական գործընթացի կազմակերպմանն ու իրականացմանըանընդհատ զարգացող գործընթաց է:
Ես բավականին բարդույթներ ունեմև ինձ համար ներառվելն այնքան էլ հեշտ չէԲայց ավելի դժվար էր այն ժամանակերբ ես սեբաստացի չէիսովորում էի այլ դպրոցումԵս լիարժեք ներառվում եմ միայն այն դեպքումերբ զգում եմոր տվյալ միջավայրում ինձ«թարս» չեն նայիքմծիծաղով չի ուղեկցվի խոսքս կամ գործսԱյդ առումով կրթահամալիրը ինձ շատ է օգնելորովհետև ինձ համար այստեղ ամեն ինչ հետաքրքիր է և ունի իմաստայստեղ ինձ ընդունել են գրկաբացԻմ կյանքում կան շատ օրինակներերբ ես այդպես էլ չեմ կարողացել լիարժեք ներառվել ինչ-որ միջավայրում:Ինձ համար այդ օրինակներից ամեհիշվողը նախկին դպրոցս էր՝անգիրի դպրոցը (այս բառը այստեղ եմ լսել), որտեղ ես ինձ այդպեսէլ չգտաԴա էր պատճառըոր ես սկսեցի փնտրել «իմ» դպրոցը ու գտա մի քանի տարի առաջդարձա Սեբաստացիև չի եղել մի օրո րես զղջամ իմ այդ որոշման համար:

Ամփոփելով ասեմոր սիրելհարգելապրել ու արարելայսպես է մարդը ներառվում:



Комментариев нет:

Отправить комментарий